שירי שבירת כוס לחתונה – קול ששון וקול שמחה!

לא סתם אומרים שאהבה היא הכוח הגדול בעולם, וכשאתם מחליטים להתחתן, להקים בית, משפחה ולהרים אירוע שבו אתם חוגגים את האהבה שלכם אין שמחה גדולה מזו.

בתוך מגוון המשימות האדירות שיש לכם עכשיו על הראש, בחירה של שירי שבירת כוס לחתונה היא אחת מהחשובות ביניהן. הסיבה לכך היא כי אלו שירים שנשארים איתכם גם שנים אחרי כן, בלי אפילו שתצטרכו לצפות בסרט החתונה פעמים אינספור.

שירי שבירת כוס לחתונה – מילים שישארו איתכם לשנים רבות 

כשאתם בוחרים דיג'יי לחתונה איתו אתם הולכים לשבת על שירי שבירת כוס לחתונה אתם חייבים לבחור את הטוב ביותר, כי למוזיקה יש השפעה ישירה על החתונה שלכם. דיג'יי לחתונות הוא אחד הגורמים המהותיים והעיקריים לסגנון מצב הרוח באירוע. עליו יקום ויפול דבר. הוא ידאג להעביר אנרגיות טובות, או אנרגיות חלשות. הוא ידע איך להקפיץ את הקהל, או 'להרדים' אותו.

שירי שבירת כוס לחתונה

לבחירת תקליטן לחתונות יש כמה 'חוקים' קטנים, אבל אנחנו נדאג לרכז לכם את המרכזיים שבהם:

  • המלצות שוות זהב

כשאתם מחפשים DJ לאירועים מומלץ מראש לעשות זאת כשאתם מקבלים המלצות. בין אם אלו חוות דעת והמלצות מחברים, ובין אם מאנשים שמצאתם בפורומים שונים, או בפלטפורמות השונות. המלצות תמיד מאפשרות לכם לקבל אינדיקציה על הבחירה שאם שוקלים לעשות.

  • מה לוודא עם התקליטן

חשוב לוודא שיש לכם תקליטן לחתונה בעל זמינות גבוהה. וודאו עד מתי הוא בדרך כלל עושה אירועים. חשוב לדעת אם הוא מגיע עם תקליטן נוסף, או לבדו. איזה ציוד הוא מביא איתו, האם הוא זקוק ל'תגבורת' וכמובן, וודאו שיש לכם כימיה איתו. כימיה עם התקליטן שלכם היא אחד הדברים החשובים ביותר להצלחת האירוע.

  • בצעו שיחת טלפון מקדימה

כשאתם מתכננים למצוא את האחד והיחיד שירים את המוזיקה באירוע שלכם, אל תעשו זאת ללא שיחת טלפון מקדימה. התקשרו, קשקשו קצת. וודאו שיש קליק ראשוני, ממש כמו לפני דייט. עשו תיאום ציפיות ורק אז התקדמו לפגישה. כל מי שעוסק בתחום של מוזיקה לאירועים יודע שאי אפשר לסגור תקליטן לחתונות בטלפון. הפגישה מכריעה לא מעט. 

שירי שבירת כוס לחתונה – בשיר זה, מקודשת מקודשת מקודשת!

האמינו או לא, אבל בחירה של שירי שבירת כוס לחתונה מושפעת גם ממגוון של פרמטרים בסביבתכם. ישנם כמה פרמטרים מעניינים שיסייעו לכם לבחור:

  • האם החתונה שלכם מתקיימת בעיר או בטבע?

אם החתונה שלכם מתקיימת בטבע, שירים ישראליים רומנטיים, או שירי קאנטרי. אם זוהי חתונה עירונית, שירים לועזיים זה רעיון נפלא וגם כזה שמנתק את האורחים משגרת היומיום שלהם ומכניס אותם לאווירת החגיגה הכל כך משמחת שלכם.

  • מה אתם אוהבים?

שלא נשכח לרגע, שבכל זאת, מדובר באירוע שהוא שלכם. ולכן מאד חשוב לדעת מה אתם אוהבים באופן אישי. כל דיגיי לחתונה שואל דבר ראשון איזו מוזיקה אתם אוהבים. אחרת איך ירכיב לכם רשימה מעניינת בדיוק כמו שאתם רוצים? כשאתם בוחרים שירי שבירת כוס לחתונה מן הסתם גם תבחרו שירים שיש להם ערך רגשי עבורכם. השיר שהתנגן בדייט הראשון שלכם, בחיבוק הראשון, ברגע משמעותי עבורכם מהעבר המשותף, או מההווה ובעצם, כל מה שמרגש אתכם.

  • מתי החתונה שלכם מתקיימת?

האם האירוע שלכם הוא אירוע ערב או צהריים? האווירה באירוע בהחלט מושפעת גם מהשעה שבה הוא מתקיים. אם החופה מתחילה בשקיעה והחתונה תימשך עד שעות הבוקר, מן הסתם השירים שיתאימו הם שירי ערב רגועים. ואם החופה היא בשעת צהריים, כזו שבה קודם כל רוקדים ורק אחר כך אוכלים, תחשבו על שירים מקפיצים יותר.

שירי שבירת כוס לחתונה – שאלות ותשובות

  • מה כל כך חשוב וייחודי בשיר שבירת כוס?

קבלו טיפ ממי שנשואים כבר לא מעט שנים: את השיר שבו שברתם את הכוס מתחת לחופה אתם הולכים לזכור לשנים רבות. הרגע שבו אתם שוברים את הכוס, הוא אחד הרגעים העיקריים והשמחים בחתונה. זה אולי השיר הכי חשוב באירוע.

  • איך בוחרים מבין כמה שירים אהובים?

אפשר לשלב אפילו שני שירים, שיר אחד לשבירת הכוס, ושיר לאחרי כן. לרוב השיר שאחרי כן הוא שיר שמח, קופצני שאיתו כולם קופצים ורוקדים. כי אין באמת דרך אחרת לחגוג אהבה.

  • איך סגנון האירוע משפיע על בחירת השיר?

מן הסתם המוזיקה באירוע צריכה להיות מותאמת גם לסגנון האירוע. כל דיגיי לחתונה שבוחר אתכם שירי שבירת כוס לחתונה יודע זאת. כך שאם האירוע הוא בסגנון כפרי, או בסגנון שיקי אורבני, המוזיקה מן הסתם צריכה להיות מותאמת.