צ'ק ליסט לחתונה

צ'ק ליסט לחתונה – כל מה שאתם צריכים לדעת

אין עוררין על כך שארגון חתונה הוא אחד מהדברים היותר מורכבים לעשייה. יש לכם מלא החלטות לקבל כמו איזה מנות להזמין וכמה אנשים להזמין ואיזה דיג'יי לחתונה תבחרו.

זאת בדיוק הסיבה שישנן חברות הפקה איכותיות שעושות את ההפקה של האירוע למענכם, כמובן בהתערבות מלאה שלכם.

יחד עם זאת, אם עדיין בחרתם לעשות את הפקת האירוע לבד מומלץ שיהיה לכם צ'ק ליסט לחתונה מדויק, ואנחנו שמחים לסייע לכם בכך.

צ'ק ליסט לחתונה – סדר הוא שם המשחק

כשאנחנו מארגנים חתונה, חשוב שנדע מדובר בתהליך מאד מסודר שחייב לעשות אותו בקפידה. את החתונה יש להתחיל ולתכנן אותו מספר חודשים נכבד לפני החתונה עצמה, ורצוי כמה שיותר זמן לפני.

כך תוכלו בעצם להיות רגועים, נינוחים ושלווים ולהגיע ליום האירוע כשאתם יודעים שהכל מאורגן ואתם צריכים פשוט להופיע, ליהנות מהפרפרים בבטן ולהתרגש.

כדי שתוכלו באמת להגיע לאירוע וליהנות ממנו בלי יותר מדי דאגות על הראש, חשוב שיהיה לכם צ'ק ליסט לחתונה שפשוט אפשר לסמוך עליו, וכולל בתוכו כמה פרמטרים עיקריים:

  • רשימת המוזמנים

לפני הכל, שבו והכינו את רשימת המוזמנים. ארגון חתונה מחייב לדעת כמה אנשים יהיו בה, וכדי שתהיה לכם רשימת מוזמנים איכותית, בקשו מההורים להכין רשימה מסודרת של האורחים שהם מעוניינים להזמין.

דאגו לרשום ברשימה גם את החברים שלכם, ולאחר מכן צמצמו אותה למי אם באמת רוצים שיהיה באירוע. כך תקבלו אינדיקציה מתאימה לכמות האנשים באירוע.

  • תאריך לאירוע

את התאריך לאירוע חשוב לקבוע מבעוד מועד. גם אם אתם מתחתנים בעוד שנה וחצי, סגרו את התאריך מראש. ובבחירת התאריך הספציפי, נסו למצוא עוד תאריכים כאופציה אם תהיה בעיה עם התאריך הראשוני שעליו חשבתם.

  • בחירת מקום האירוע

אם אתם כבר יודעים מתי אתם מתחתנים, ויש לכם כבר את כמות האנשים שאתם מזמינים עכשיו כל מה שנשאר לכם זה לעשות צ'ק ליסט לחתונה ולבחור את המקום שבו תתחתנו. אם מזג האוויר מאפשר, אפשר גם לקיים חתונה בחוץ בטבע. אם לא, גן אירועים משולב אולם הוא אופציה נהדרת. כך או כך, תמיד אפשר לשלב שתי אופציות. אחת מקורה, או אחת פתוחה.

  • בחירת התקליטן

בבחירת דיג'יי לחתונה יש כמה וכמה דברים שחשוב שתדעו, כי אף אחד לא באמת מלמד אותנו איך בוחרים דיג'יי לחתונה או איך לדעת האם הדיג'יי מתאים. בקשו המלצות מתאימות מחברים שכבר התחתנו, ממשפחה, או אם ראיתם תקליטן לחתונות איכותי שמצא חן בעיניכם גשו לקבל פרטי התקשרות.

ובחרו תקליטן לחתונה שלכם בקפידה על סמך המלצות וביקורות. וכמובן, גשו לראות אירועים שלו על מנת שתוכלו לקבל אינדיקציה אמיתית לכיצד הוא מתנהל במהלך אירוע בלייב.

  • קייטרינג

בבחירת הקייטרינג אין ספק שכאן צריך להוסיף אלמנט יצירתי יותר. נסו לקלוע פחות או יותר למה שרוב האורחים אוהבים. הציעו גם אלטרנטיבות עבור צמחוניים, טבעוניים ובעלי רגישיות. וודאו הרכבת תפריט מגוון, טעים, איכותי, ייחודי ואם אתם מקיימים אירוע על סמך קונספט מסוים, וודאו שהאוכל יהיה בהתאם לקונספט הזה.

  • בחירת ספקים לחתונה

בערך חצי שנה לפני החתונה סגרו עיצוב אולם או גן אירועים, תקליטן כמו שציינו מקודם, מעצבים לשיער, לאיפור וכמובן שמלת כלה וחליפת חתן.

אם אתם מתכננים גם חינה, או מתכננים גם להחליף בגדים באמצע האירוע, סגרו כבר מעכשיו את כל נושא הביגוד וכמה שיותר מראש. כמו כן, חינה הוא אירוע בפני עצמו שיש לתכנן בצורה מוקפדת לפני החתונה ומספיק זמן מראש.

  • טבעות

לפני הטבעות, חשוב שתדעו שלפני הכל עליכם להוציא תעודת רווקות ברבנות וכמו כן ישנו תהליך של הדרכת כלות וביקור במקווה. לאחר מכן יש לרכוש טלית, כיפות וכמובן לרכוש בצעד מרגש את טבעות החתונה. את הטבעות תוכלו לרכוש בכל חנות תכשיטים, רק דעו כי יש להן סטנדרט מסוים.

  • מסיבות רווקים

מסיבת רווקים ומסיבת רווקות הן המסיבות שנוהגים לקיים בערך שבועיים לפני החתונה. בן הזוג מקבל מסיבת רווקים מחבריו, והכלה מקבלת מסיבת רווקים מחברותיה. זהו חלק נכבד מכל צ'ק ליסט לחתונה אך זהו החלק של החברים, ולא של החתן והכלה כמובן.

בין אם בחרתם להפיק את החתונה לבד ובין אם דרך חברת הפקה, מומלץ שבכל מה שקשור לתקליטן ובחירת המוזיקה תהיו עם האצבע על הדופק ומעורבים אישית, גם אם אינכם מפיקים את האירוע ולכן חשוב שיהיה לכם צ'ק ליסט לחתונה.

צ'ק ליסט לחתונה

צ'ק ליסט לחתונה – שאלות ותשובות

  • האם עלות התקליטן כוללת גיבוי?

בין אם שכרתם דיג'יי לחתונות בדרום או בכל מקום אחר בארץ, השאלה העיקרית שכולם שואלים היא כמה עולה דיג'יי לחתונה ובכלל, האם יש גיבוי לתקליטן. עלות לגיבוי לתקליטן אמורה להיות כלולה בתוך החוזה שאתם סוגרים מולו. וחשוב בכלל לוודא שאכן יש גיבוי.

  • מי מבטח את התקליטן ואת הציוד שלו?

אחריות התקליטן היא לדאוג לביטוח על עצמו, ועל הציוד שלו כמובן.