ארגון חתונה מושלמת שכולם ידברו עליה
הרגע שבו אתם מצהירים מול כל העולם ומול היקרים לכם, המשפחות שלכם והחברים על אהבתכם הוא הרגע המרגש ביותר בחייכם.
יתרה מכך, האירוע שבו אתם הולכים לחגוג עם כולם את האהבה הוא אחד מהאירועים הנדירים שאתם הולכים לזכור לשנים רבות. לכן ארגון חתונה חייב להיות מדוקדק, מדויק וללא דופי.
ארגון חתונה מהממת – כי מגיע לכם את הטוב ביותר
כעת כשהאופוריה חלפה וכל הפרפרים בבטן נרגעו, אתם מבינים שאתם הולכים לבלות את כל החיים אחד עם השניה, להקים בית בישראל ולהסתכל על החיים במבט רגוע יותר כשאתם ביחד, עוברים כל שלב בלב מאוחד וידיים שלובות.
זה בדיוק הרגע שבו אתם לוקחים נשימה עמוקה ומתחילים לסדר את הזמן לצורך ארגון חתונה מופלאה. ולארגן חתונה נהדרת שתיזכר לכם לשנים ארוכות הוא לא דבר של מה בכך, זהו הזיכרון המתוק ביותר שלכם לכל החיים.
על מנת שתוכלו לארגן חתונה מסודרת, תצטרכו לבחור מעצב לגן האירועים או האולם, דיג'יי לחתונה המתמחה בתחום של מוזיקה לאירועים מיוחדים אם החתונה בקונספט מסוים, לבחור קייטרינג מתאים, עיצוב שיער, מאפרת, וכמובן איך לא, ביגוד מתאים. גם לחינה, וגם לחתונה כמובן.
איך מתחילים לעשות את זה, ומאיפה יודעים איך להגיע לכל אחד ואחת מהספקים לאירוע? כאן תכניסו לתמונה את הרשימות, התייעצות עם החברים והמשפחה ואולי גם חברת הפקה אם מתאים לכם.
ארגון חתונה – קודם כל בואו נרגע
אנחנו יודעים עד כמה כל הנושא של ארגון חתונה ובחירת מוזיקה למתחתנים עלול להלחיץ אתכם. ולכן חשוב לבחור בקפידה ובאופן מאד רגוע כל ספק וספק לאירוע.
אם אתם מסתדרים עם ההפקה העצמית, זה נהדר. אבל אם אתם מרגישים שאתם יכולים לתת את המושכות גם לחברת הפקה שזו בעצם ההתמחות שלה זה יכול מאד לסייע לכם.
בכל מה שקשור לקייטרינג ולבחירת DJ בדרום או בכל מקום אחר בארץ, זה הרי ברור ומחייב שתהיה הכי מעורבים בתהליך. בחירת אוכל ומוזיקה הם בחירה אישית ממש כמו בושם, ביגוד או כל איבזור אישי אחר. וגם בשני אלמנטים אלו תצטרכו לקחת בחשבון התאמה רווחת לרוב האורחים.
חברת הפקה מקצועית תדע לקשר ביניכם לבין המקומות הרלוונטיים בהמלצות מתאימות כמובן ולאחר בדיקה מדוקדקת. ככל שאנחנו מדברים על תקליטן לחתונות, ולא רק, מומלץ כמובן לגשת ולראות גם אירועים בלייב על מנת לקבל אינדיקציה.
גם אם בחרתם בכל זאת חברת הפקה, הישארו עם האצבע על הדופק והיו מעורבים כמה שאפשר בתהליך על מנת שלא תגיעו לאירוע ותגלו שלפתע הוחלט דבר שלא רציתם בו.
איך לארגן חתונה רגועה ב3 צעדים משמעותיים:
כעת כשיש לכם יותר סדר לגבי איך מקיימים חתונה, ובכלל כל השלב של ארגון חתונה יותר מאורגן לכם גם מבחינה פרקטית אנחנו שמחים לספר לכם על 3 צעדים קלילים שיסייעו לכם בבחירה מתאימה של אנשי המקצוע:
- המלצות מאנשים קרובים
כשאתם מקבלים המלצות מאנשים שאתם סומכים עליהם אין ספק שזה יכול לסייע לכם לשכור את אנשי המקצוע הנכונים. אם בכל זאת אין לכם המלצות מאנשים קרובים, ישנן כיום פלטפורמות דיגיטליות המאפשרות קבלת חוות דעת אותנטית, ומאחורי הפלטפורמה גם צוות מקצועי שבוחן את האותנטיות.
- לא סוגרים עסקאות בטלפון
אין ספק ששיחות טלפון לתיאום ציפיות וקבלת וייב וכימיה ראשונית הן חשובות. וגם אם השיחה היתה לכם הכי מושלמת בעולם, בשום פנים ואופן אל תסגרו עסקאות בטלפון. קבעו פגישה, הגיעו לפגישה, וגם אם בפגישה הראשונה יש לכם עדיין ספקות לא קרה דבר. מקסימום תסגרו בפגישה שניה.
- כימיה – תסמכו עליה
אם החיבור שלכם עם תקליטן לחתונה שבחרתם לאירוע או עם כל ספק אחר הוא חיבור טוב ואיכותי, החתונה תהיה בהתאם. העיקר הוא שתרגישו שאתם מגיעים לחתונה שבה אתם לא מנהלים אותה, אלא באים ליהנות ולהתרגש. זאת המטרה לשמה החתונה מתקיימת, בין היתר.
ארגון חתונה – שאלות ותשובות
- איך יודעים לבחור את התקליטן המתאים
DJ לחתונות שמתאים לכם הוא זה שידע לתת לכם דוגמאות קונקרטיות ולא ילך עמכם בהכללות ובעקיפין. הוא יקרא אתכם, ידע להקפיץ את הקהל שלכם וידע מתי לאורחים מתחשק לשבת ולנוח או לרקוד ולהשתולל. ותוכלו לבחון זאת באירועים שתלכו לראות לפני החתונה שלכם.
- מי מרכיב את רשימת ההשמעה עם התקליטן?
התקליטן לא מרכיב לבד את רשימת ההשמעה, אתם מרכיבים אותה ביחד עמו. ותוך כך, עליכם לבחור את השירים שאתם אוהבים, את השירים שנראים לכם הכי מתאימים והשירים שאתם חושבים שהמשפחה והחברים שלכם יאהבו.