מתחתנים? מזל טוב! בואו לגלות איך בוחרים דיג'יי לחתונה שלכם.

כולנו מכירים את ההתרגשות הזאת שהיום שלכם מתקרב ועוד לא בחרתם DJ לחתונה, הלחץ גובר, ויש עוד המון דברים להתעסק בהם, ואתם לא בטוחים במי לבחור מכיוון שבחירה לא נכונה עלולה להפוך את היום המיוחד שלכם ללא מיוחד בכלל.

אין צורך להרגיש אבודים, מכיוון שהגעתם למקום הנכון שבו תגלו איך בוחרים דיג'יי לחתונה שלכם.

מדוע חשוב לדעת איך בוחרים דיג'יי לחתונה? 

לפי סקר שנערך בארצות הברית, עולה כי 72% מהכלות אינן מרוצות מהדיג'יי בחתונה שלהן.

זה לא בהכרח אומר שהדיג'יי לא היה מקצועי או שאינו יודע מה הוא עושה, אלא בכך שהבחירה בו פשוט לא הייתה נכונה עבור אותה חתונה או עבור אותה הכלה.

זוגות שמתחתנים מוציאים המון כסף על האולם, האוכל, והצילום של החתונה שלהם, אך לא נותנים מספיק דגש על בחירת DJ לאירועים.

לרוב, הבחירה של דיגיי לחתונה נעשית תחת המון לחץ ולכן ברוב המקרים, נעשית בחירה לא נכונה, מה שמוביל לחוסר שביעות רצון מצד החתן והכלה ביום חתונתם, ויתרה מכך, הם מוצאים את עצמם עוד יותר לא מרוצים לאחר החתונה, מכיוון שהחתונה שלהם כבר קרתה.

לא ניתן להחזיר את הגלגל לאחור, ומכאן רק ניתן להסיק שחשוב לדעת איך בוחרים דיג'יי לחתונה שלכם.

אז איך בוחרים דיג'יי לחתונה?

כשבוחרים תקליטן לאירועים יש כמה פרמטרים חשובים שחשוב לתת עליהם את הדגש, על מנת שתהיה לנו מוזיקה לאירועים שתרים את הקהל על הרגליים.

פרמטרים אלו יעזרו לכם לבחור את הדיג'יי הנכון שיתאים לכם ויעזור לכם להפוך את היום המיוחד שלכם ליום בלתי נשכח לכם, לחברים, ולמשפחה שלכם. והכי חשוב כמובן שתהיו מלאים בשביעות רצון במהלך וגם לאחר החתונה שלכם

איך בוחרים דיגיי לחתונה

הפרמטרים החשובים שיעזרו לכם להחליט איך בוחרים דיגיי לאירועים:

  • ניסיון
  • מחיר אטרקטיבי
  • פריסה ארצית
  • מראה ייצוגי
  • תזמון

בואו נדבר על המחיר

כדי לדעת כמה עולה דיגיי לחתונה חשוב שתבינו שלא צריך לפשוט רגל כדי לשלם על דיג'יי לחתונה שלכם.

מספיק ששילמתם הון תועפות לבעל האולם, הקייטרינג, והצלם, עכשיו יש לכם גם את ההוצאה על הדיג'יי שלכם.

בסופו של דבר המחיר מסתכם בכמה דברים פשוטים: אמינות, מקצוענות, וכמובן, מיתוג.

מה זה אומר?

דיג'יי אמין ומקצועי הוא אחד שיענה על כל הצרכים שלכם, ישתף אתכם פעולה, וכמובן ששביעות רצונכם תהיה בראש סדר העדיפויות שלו, והוא יגיע עם ציוד תקין שעובד כמו שצריך כראוי לדיג'יי שמכבד את עצמו.

בנוגע למיתוג, חשוב לבחור דיג'יי מצליח בעל שם בתעשייה.

אם אתם רוצים שהחתונה שלכם תהיה להיט בלתי נשכח, אתם צריכים דיג'יי שכבר עבר כמה הצלחות בתחום למשל הפקת שירים עם זמרים מוצלחים.

דיג'יי מוכר בתעשייה בעל המון עוקבים ברשתות החברתיות יהפוך את החתונה שלכם ללהיט שכולם ישמעו עליו, לכן חשוב לדעת איך בוחרים תקליטן לחתונה שלכם.

ככל שהדיג'יי יעמוד בקריטריונים אלו, המחיר שלו כמובן יעלה, אך חשוב להבין שיש גבול ולכן חשוב לבחור דיג'יי שעונה על כל הפרמטרים ומציע מחיר אטרקטיבי שיתאים לכם.

דיג'יי בפריסה ארצית

כדי לדעת איך בוחרים דיג'יי לחתונה תשאלו את עצמכם, האם הוא מוכן להגיע לכל אזור בארץ כדי להופיע בחתונה שלכם? האם הוא שימח קהל באירועים בכל חלקי הארץ? דיג'יי שניגן בכמה שיותר מקומות הוא דיג'יי שעבר דבר או שניים בתחום, וצבר ניסיון עם קהל מכל הסוגים, ולכן יידע להסתגל לקהל ולצרכים שלכם.

מדוע חשוב שהדיג'יי יהיה בעל מראה ייצוגי?

תחשבו איך האורחים שלכם יגיבו אם הדיג'יי שלכם יעלה להופיע בבגדים בלויים או ישנים ושיער לא מסודר או פשוט בלבוש הכי רגיל שיש, דבר כזה עלול להפוך את ההופעה שלו למשעממת.

חשוב שכאשר האורחים יראו את הדיג'יי הוא ייתן הופעה מרשימה, ההופעה של הדיג'יי היא דבר מאוד חשוב לצורך שיפור החוויה שלכם.

אז איך בוחרים דיג'יי לחתונה בעל מראה ייצוגי?

התשובה מאוד פשוטה, נפגשים עם התקליטן לפני החתונה ומדברים על הכול.

כמובן שדיג'יי שמכבד את עצמו ירצה לתת הופעה כמה שיותר טובה ויגיע לחתונה שלכם בלבוש מכובד שנראה טוב ואפילו יביא איתו סט בגדים נוסף להחלפה במהלך האירוע כדי לשמור על מראה רענן וייצוגי.

החשיבות של התזמון בחתונה שלכם

מה תעשו אם הדיג'יי לא יגיע בזמן? או שלא יהיה מוכן להופיע בזמן?

האורחים מחכים לחגיגה ואתם מסתכלים עליהם במבוכה והדיג'יי שלכם צריך עוד זמן להכין את הציוד שלו להופעה וכולם יושבים בשקט ומסתכלים עליכם ולא מבינים מה קורה, מצב שאף אחד לא רוצה להיות בו ביום חתונתו.

כדי להימנע ממצבים כאלה חשוב לדעת איך בוחרים דיג'יי לחתונה.