שיר סלואו לחתונה שישאיר אתכם עם פרפרים בבטן

כשאנחנו צעירים, אבל ממש צעירים, אנחנו לא מעזים לחשוב על אהבה שהיא לכל החיים. כל הזמן אומרים לנו שנמצא את אהבת חיינו אבל אנחנו בכלל חושבים לטווח הקצר. ובצדק. אבל ברגע שאנחנו מתאהבים, וואו! פיצוץ של פרפרים בבטן.

פתאום מהרגע הזה כל העניין הזה של משפחה, ילדים, חתונה נשמע נפלא ובדיוק מה שאנחנו רוצים. ואם אתם כבר בשלב שבו אתם מתכננים חתונה, אתם בטח כבר בוחרים שיר סלואו לחתונה מרגש. ואנחנו יכולים לעזור לכם לבחור אותו.

שיר סלואו לחתונה עם טעם של עוד

מהרגע שאנחנו מחליטים להתחתן, הכל מרגיש ונראה אחרת. אתם מרגישים שהעולם כולו לרגליכם, ובצדק. אתם בדרך לצעד כל כך חשוב ומרגש בחיים שלכם. חיים משותפים עם אהבת חייכם, הגשמת חלום של אהבה, ושמחה ענקית על כל הפרפרים שבבטן ובלב.

בתוך מגוון המשימות האדירות שיש עליכם, אחת מהן היא בחירה של שיר סלואו לחתונה לאחר שאתם דואגים לבחור דיג'יי לחתונה שיעשה שמח. בחירה של תקליטן היא לא משהו בחירה שמחליטים תוך שניה.

מומלץ לקבל המלצות חמות, חוות דעת, ולעשות כמה צעדים שעד שתגיעו לרגע שבו תבחרו שירי שבירת כוס לחתונה תדעו בוודאות שהתקליטן שלכם הוא הבחירה הנכונה:

  • לכו לראות אירועים

קיבלתם המלצות על דיגיי לחתונה מהסרטים? נהדר! אל תסתמכו אך ורק על המלצות או חוות דעת. דאגו לגשת ולראות חתונות שבהן התקליטן מופיע. כך תוכלו לקבל אינדיקציה על ה'וייב' באירוע, לנסות להבין אם הוא קורא את הקהל. האם הוא מקפיץ את הקהל, האם הוא מרדים אותו, ובכלל האם הוא עושה שמח.

  • אל תתעלמו מהכימיה

זה נשמע אולי שולי ופחות רלוונטי אבל הכימיה עם דיגיי לחתונה היא אחד הדברים החשובים ביותר. זה כבר לא קשור לבחירה של שיר סלואו חתונה או מוזיקה לאירועים. כימיה עם כל אחד ואחת מהספקים שלכם לחתונה חשובה מהסיבה הפשוטה, הדאגה היחידה שצריכה להיות לכם בזמן החתונה היא ליהנות, ותו לא. לכן אתם צריכים ספקים שתוכלו לסמוך עליהם מהרגע הראשון.

  • עוד פגישה, ועוד פגישה

קבעתם פגישה ראשונה עם התקליטן? אתם בדרך הנכונה. יחד עם זאת, זכרו שאתם לא חייבים לסגור עם דיגיי לחתונה כבר על הפגישה הראשונה. לא איתו אתם מתחתנים 😉. שבו בפגישה, התרשמו, תרגישו את הכימיה ביניכם. אתם לא חייבים להחליט כבר על הפגישה הראשונה, הגיעו לפגישה נוספת ואז תסגרו. ובפגישה זו כבר תבחרו שיר סלואו לחתונה באנגלית וגם שיר סלואו לחתונה בעברית ועוד.

  • דוגמאות קונקרטיות

אם אתם מרגישים שהתקליטן מדבר איתכם בסיסמאות, הולך סחור סחור ולא מביא לכם דוגמאות קונקרטיות עבור שירי שבירת כוס לחתונה או שיר סלואו לחתונה אולי הוא פחות מתאים לכם. אתם צריכים מישהו שיבין אתכם, יקרא אתכם, יקרא את הקהל. ויבין איך להקפיץ את האורחים שלכם.

אף אחד לא באמת מלמד אותנו איך בוחרים דיג'יי לחתונה או איך לבחור מוזיקה לאירועים אבל כמו כל דבר, אנחנו לומדים תוך כדי תנועה. כשאנחנו בוחרים את התקליטן שלנו לחתונה אנחנו רוצים שהוא יהיה המומחה בתחום. זה שכשמדברים עליו יש ברק בעיניים של מסיבות, של חגיגה, של מצב רוח טוב.

זה שכשמזכירים את השם שלו אז נזכרים שהוא היה בחתונות של אנשים שאנחנו אפילו לא מכירים, אלא רק שמענו עליהם, כי הוא הפך את החתונה שלהם למסיבה שמדברים עליה בלי הפסקה.

שיר סלואו לחתונה

שיר סלואו לחתונה – שאלות ותשובות

  • מה הופך שיר סלואו לשיר המוצלח ביותר?

חד משמעית הרגש. שיר סלואו לחתונה צריך להיות השיר שהכי חשוב לכם, הכי מרגש אתכם. ויש לו משמעות שקשורה לחיים המשותפים שלכם ביחד. זה יכול להיות שיר מהדייט הראשון, מהרגע הראשון שנפגשתם. מבדיחה משותפת, ומכל אירוע שמזכיר לכם למה האהבה שלכם היא חשובה ומיוחדת.

  • האם יש שירים פופולריים יותר ופחות?

תמיד יש, החוכמה היא לבחור שיר שהוא גם מוכר, וגם מרגש אתכם. תמיד תוכלו לבחור שיר שגם לא כולם מכירים אבל אין שום ספק שהמטרה העיקרית כאן היא שפשוט תיהנו מהשיר, והוא יהיה כי מיוחד לכם.

  • מה הופך חתונה למוצלחת?

יש הרבה פרמטרים שיכולים להפוך חתונה למוצלחת במיוחד. אחד מהם הוא כמובן התקליטן. הנוספים הם האוכל, האווירה, העיצוב, האטרקציות. לכל אחד ואחד מאלו יש תפקיד מהותי בחתונה שלכם. אבל האנרגיות שרצות בחתונה באופן כללי, האווירה הכללית, כל אלו יהפכו ויוסיפו לכך שהחתונה תהיה מוצלחת ובלתי נשכחת. וכמובן שגם אלכוהול משובח לא יזיק.