טיפים לחתונה מושלמת – לפני החתונה

כשמדברים על טיפים לחתונה מושלמת חשוב לזכור שהתקופה טרם החתונה שלכם תיזכר לכם בעתיד אולי כתקופה הכי עמוסה, מתוחה ומרגשת בחייכם. הדרך המשותפת שממתינה לכם כבני זוג נשואים, כך הרצון להפתיע באירוע מושקע ומוצלח עלול להוביל למתחים מיותרים רבים.

בעזרת ניהול, בעזרת תכנון מוקדם, ארגון וניהול תקציב בצורה שקולה כך תוכלו למנוע מתחים ופשוט ליהנות מיום החתונה שלכם לשם כך ועל מנת לעזור לכם הכנו עבורכם טיפים לחתונה מושלמת.

זאת כמובן רק ההתחלה, בני הזוג נדרשים לבצע עשרות אם לא מאות החלטות קטנות וגדולות לקראתם יום חתונתם כגון: בחירת מיקום האירוע, צלמים, מעצבי שיער, תקליטנים, הלבשה, איפור, אטרקציות לאירועים, רב לחופה והרשימה עוד ארוכה. אך יחד עם זאת, זכרו כי זו תקופה של פעם בחיים ותקופה שלא חוזרת! לא כדאי להרוס אותה עם חילוקי דעות וויכוחים מיותרים.

נסו ליהנות מכל רגע, חשבו בראש כבד על כל החלטה ואם צריך להתייעץ אל תהססו. לא מומלץ להיות פזיזים כדי שלא תצטערו על הבחירות שעשיתם. שיתוף פעולה יעשה רק טוב לשניכם ויתרום לסדר וארגון יעיל ומהיר לחתונה מוצלחת!

כדי לעבור בשלום את הבחירות והאטרקציות, אני ממליץ לחפש כמה שיותר חוות דעת והמלצות על דיג'יי לחתונה, איך לבחור שיר סלואו לחתונה, מקום האירוע ועוד. באופן הזה תוכלו לחסוך לא רק זמן יקר וויכוחים אלא גם לא מעט כסף על תקליטן לחתונות.

לאחר שבחרתם צלמים, DJ לחתונה, את אולם האירוע, קייטרינג, עיצוב, איפור ושאר הדברים. פתחו קובץ מסמך בטלפון\מחשב והזינו את כל החוזים שחתמתם. החוזים אמורים לפרט את כל מה שהספקים הבטיחו לכם.

חוק ברזל – שום דבר לא נחתם בעל-פה! הכול כתוב, כולל שעות הגעת הספקים למקום ושעת סיום. בין אם יש הבטחה לאוכל נוסף באפטר פארטי, לכלול גם את זה. כמו כן אם יש תאורה מיוחדת (בחתונות בים – תאורת אווירה\תאורת גוף).

אם יש תוספות מהקייטרינג, גם לכתוב הכול. לוודא שיש מישהו אחראי לניקיון השירותים במהלך הערב, יש לוודא שהקייטרינג לא "מקפל ציוד" עד לסיום של האירוע ולהחתים את הספק על כך.

חודשיים – שלוש טרם האירוע:

יש לבחור רב, יש להוציא תעודת רווקות ולהירשם ברבנות, לבחור ביגוד חתן וכלה, שמלה, חליפה, תכשיטים, הינומה, נעליים ועוד… לעצב הזמנות, ( תתפלאו אבל יש לא מעט שעושים הזמנות וידיאו ושולחים אותם במייל).

טעימות – מנות או בופה?

אחד היתרונות של אירוע בסגנון מזנונים הוא הזרימה הטבעית ואפשרות לכל אחד לאכול כרצונו. את החיסרון של התור למזנון ניתן למנוע כך שייפתחו את המזנון כעשר דקות לאחר תחילת הריקודים. היתרון של אירוע בסגנון הגשה הוא בנוחות לקהל שנוח לו שהמלצר מגיש לו את האוכל. החיסרון הוא שהאוכל מוגש בשתי הפסקות בריקודים.

שבועיים – חודש לפני האירוע

לשלוח הזמנות (לא ממליץ על קבלת פנים שמתחילה לפני 19:30, רוב האנשים בדרך כלל לא מגיעים לפני 20:00). יש לבחור זר לכלה, לתאם קישוט לרכב, לקנות טבעות, לבחור שיר כניסה לחופה ויציאה מהחופה ואף שיר סלואו. יש לקנות קישוטים, צעצועים וסטייקים זוהרים לרחבה. לתאם ימי חופש מהעבודה ולפתוח חשבון בנק. מכאן נשאר להכין רק את הירח דבש 🙂

טיפים לחתונה מושלמת

יום עד שבוע לפני האירוע

מסיבת הרווקים\רווקות, יש לוודא עם האורחים של החתונה מי מגיע(כיום יש חברות אשר נותנות את השירות הזה. לסגור רשימה והושבה על פי דרישות הגן.

מומלץ להושיב את הצעירים יחד וקרוב לרחבה ואת המבוגרים לדאוג להושיב רחוק מהרמקולים. לסדר תיק לליל הכלולות. להכין טיפים לספקים. לגשת למקווה ולהכין תיק לאולם.

להחליט מי לוקח את הצ'קים, מומלץ לפצל! לדבר עם כל הספקים ולהעביר לוז של כל החתונה. למנות בן משפחה שיהיה "מנהל אירוע" מטעם המשפחה ואף להכין לו דף עם בקשות ודרישות ושיעבור עליהם ויוודא ששום דבר לא מתפספס ביום האירוע.

סלסלה לבנה לשושבינות או כרית רקומה עם טבעות הנישואין, זיקוקים או בועות סבון בהם ישתמשו האורחים כאשר אתם צועדים לחופה ומאות בלונים לבנים שאורחים יפריחו עם שבירת הכוס!

בתור דיג'יי לאירועים אני ממליץ על כמה שיותר חשיבה שתקפיץ את רחבת הריקודים, קינוחים שמוגשים בקייקים עם שוקולדים ופירות אשר נכנסים אל תוך הרחבה. כדורים מתנפחים, ארטיקים, מים והרבה אלכוהול. כפכפים להחלפה לכל האורחים זה דבר אדיר בחתונה.

הנה עוד כמה טיפים לחתונה מושלמת:

טיפים לחתונה מושלמת – התאמת האוכל לעונת החתונה

חתונת קיץ – חשבו על אוכל קליל, יותר ארטיקים ברחבה וקייק פירות. אם באולם יש בריכה דאגו לציין להביא מכנס חלופי לאפטר פארטי.

חתונת חורף – פונץ' או סיידר מחמם, מרק חם יכול להיות רעיון מעולה בקבלת הפנים. לוודא שיש אוכל נגיש כל הזמן ושמזנון אחד נשאר פתוח. ולדאוג לאחר מכן לאפשרות למשפחה וחברים הקרובים לפתוח שולחן ולאכול.

טיפים לחתונה מושלמת – ביום האירוע

לדאוג לשטוף ולקשט את האוטו, לאסוף את הזר וליהנות מהחתונה הכי מושלמת בעולם.

טיפים לחתונה מושלמת – קבלת פנים

טיפ ממני שאני נותן לכל הזוגות זה פשוט להיות בה. זה עוד שעה וחצי מהאירוע, זה מעלים בשניה את הלחץ של החופה וזה נותן לכם עוד זמן להיות עם האורחים שהגיעו לכבד אתכם ביום הכי חשוב בחייכם. זכרו לחייך ולהיות רגועים ויפים

טיפים לחתונה מושלמת – לאחר החתונה

לסגור תשלומים אחרונים, לפרוע את הצ'קים בבנק ולדבר עם כל המשפחה והאורחים ולמסור תודה.

תיהנו בירח דבש 🙂